Nytt.

Den regniga shoppingeftermiddagen resulterade i förljande.


        


♣ En klocka från Friis And Company, som jag köpte för julklappspengar. Men jag vet inte om jag vill ha den.. (ovanligt med beslutsångest, haha) Har bara öppet köp tills i morgon. Mamma påstod att det var en keeper. Vad tycker ni? Behålla eller lämna tillbaka?

♣ Sprang på ett par "keds" i jeans på HM. Tror jag snöat in mig en aning på jeansgrejen. De fanns även i beige med, men de var faktiskt inte alls fina. Kommer användas flitigt till våren.

♣Hängande och vanliga pärlörhängen. Kände att jag hade brister på pärlfronten helt enkelt. HM.

♣ Även ett chockrosa nagellack från Depend förljde med. Så mer nagallacksnyheter kommer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg klocka, helt klart en keeper. Julia du ser väl att den skriker ut jag vill ha julia! skorna va grymt söta också :D

2007-02-28 @ 22:19:00
Postat av: camilla

hälsningar milla (min kommentar)

2007-02-28 @ 22:19:30
Postat av: Julia

Millisss : Du är så söt. :) Jo men sara har i alla fall konstaterat att den är mer julia än paris hilton. Och det är ju rätt bra :P

Postat av: P

Klockan var jättefin, likaså den andra sakerna du köpt! Jag tycker du ska behålla klockan, annars tar jag den gärna! :)

2007-03-01 @ 00:26:16
Postat av: Julia

P: Tack ska du ha. Jo det är i dag jag måste bestämma mig. Berättar hur jag gjorde. kram.

2007-03-01 @ 07:26:31
URL: http://chiwoww.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback