Resultatet


73263-361

Nu har jag på mig nya silverlacket. Efter fyra lager blev jag väl nöjd. Nagellacksmässigt är poängen som vanligt i topp. Mavala sviker aldrig. Men färgmässigt blir det inte som chanel i alla fall. Men vad ska man vänta sig. Det funkar. Det är silvrigt. Jag menar se bilden. Jag tror att jag ska testa att lägga ett vitt lager under nästa gång så kanske det blir lite fylligare. Man kan ju faktiskt blanda.
Betyg: Nagellacket (för att vara budget) - 5 av 5. Bättre får du inte för 35 spänn.
            Färgen: Blev inte som drömmen, men jämnt och fint. 3,5 av 5.
(Obs. Detta betyg kan höjas)
Men som sagt ska jag testa med ett vitt alck under, så ytterligare resultat kan väntas här.


Så till den stora frågan.. kommer Mavalas silver bli Mavalas Mexico?
För att förklara saken såhär; vem minns inte hur Mavalas lila mexico var slut över allt nu inför hösten/vintern? Fanns inte att hitta N Å G O N S T A N S ! ! ! Då var det Helena Rubenstein som stod för det lila ideallacket. Nu är chanel nya guden, och frågan är om silver nummer 38 kommer ta slut på samma sätt. Jag tror dock att det var lättare att haka på lila-lack-trenden, än vad det kommer vara med denna. Just för att lila är aningen vanligare.. men har jag kanske fel? Jo i så fall är det bäst att bunkra upp med Mavalas SILVER nummer 38. Det tycker i alla fall jag!

Kommentarer
Postat av: Anna

Det blev ju väldigt fint, som vanligt för dig!

2007-02-28 @ 14:57:34
Postat av: Julia

Anna: Tack ska du ha :)

Postat av: P

Jag tyckte det var jättesnyggt!

2007-02-28 @ 20:12:37
Postat av: Julia

P: Tack ska du ha. Hoppas du investerar i ett själv. Skulle varkligen vara kul att se om fler tar tag i silvernaglar.

2007-02-28 @ 21:56:05
URL: http://chiwoww.webblogg.se
Postat av: Amanda

Jag har också det lacket. Det är synd att det krävs så många lager för den rätta metallic-looken.

2007-03-01 @ 10:54:42
URL: http://www.amandasstil.blogg.se
Postat av: Julia

Ja eller hur. Ska som sagt testa med vitt under.. men visst är det fint :)

2007-03-01 @ 17:00:01
URL: http://chiwoww.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback