These shoes are made for aerobicing


Äntligen! Äntligen, tog jag mig i kragen och köpte mig ett par nya gympaskor. Det behövdes! 400:- från Brooks. Jag kan inte alls mycket om träningsskor och vilka som är bra för vad osv. De var sköna och hade ett riktigt humant pris. Ett rött Logg linne från HM slank med, så nu kan jag matcha på träningen.
Köpte hårband, men hittade nu när jag kom hem mitt gamla nikeband. Jag får kombinera helt enkelt.

Sätter i gång i morgon med aerobic som sagt. Ska bli så kul! Kram.

      

Kommentarer
Postat av: anna wintour

jag är för lat för att gilla sport

Postat av: anna wintour

Postat av: anna wintour
skulle du vilja jobba som presschef på TV4? Jag har presscehfens meritförteckning och du kan läsa den om du vill, kanske får du inspiration om drömjobbet?

2007-feb-25 @ 16:26:21
URL: http://annawintour.blogg.se

2007-02-25 @ 16:47:59
URL: http://annawintour.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback