HM fall wishes - för en tusing

image547


Efter en första snabbtitt på en del av HM's höstkollektion på nätet har jag sammanställt ett favoritkollage. Det jag skulle (ska?) beställt. Allt går på priset 975:-. Under studeibidraget eller barnbidraget alltså. Jag minns förra årets
höstfavoriter från HM.

(Stövlarna är inte från HM utan ellos och går på ca 500:- och är inte inräknade under tusenlappen!)

- Mössa Förra åter var jag inne på svart mössa. I år vill jag ha en beige i halvsäckig modell...
- Läppstift ..perfekt att matcha ett par beiga läppar med eller ett par fushiarosa som piggar upp regnrusket.
- Underkläder Visst skrivs det att "avnänd fina underkläder så känner du dej finare.." tro det eller ej.. det är faktiskt så!
- Klänning I höst ska jag ha en stickad modell med långa armar. Finito!
- Väska En stor modell kommer behövas till höstens pluggande (läs mycket böcker!) och som kontrast till alla små jag använt den senaste tiden. Denna svarta verkar vara en snygg budgetvariant.
- strumpisar Bollen är rund och gråa strumpbyxor är gråa strumpbyxor! Ett självklart val!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback