Tips från stan - en regnig sådan

        

 ♣ Neon är ju på tapeten. Något som Reebok nu överhypat. Kanske säger jag, jag satsar hellre på ett par klassiska converse. Men visst; två trender i en smäll - neon och sneaker.
 ♣ Visst är det lite jobbigt att gilla något men veta att man inte passar i dem. Som dessa sandaler från Marc Jacobs (rosa nere tv). I och för sig, att hemsökas av dessa skor skulle kunna sluta med ett tomt konto. Jag är glad att jag slipper.
 ♣ Vit blus i 51% siden och 49% bomull (whats up med den materialfördelningen!?) från HM. Söt, köpte den i brist på den jag egentligen ville ha. Men nu då den planerade är funnen åker denna tillbaks till butik.
 ♣ Även denna från HM. A-linje och lite sjömans-inspirerad. Helt klart prisvärd. 
 ♣ En chic jacka vill jag ha till hösten. Vi går en väldressad höst till mötes, och då skulle denna bruna sitta som skuret. HM.
 

Kommentarer
Postat av: freestylegeek

vart finns dom skorna någonstans? Är bilden från någon speciell affär?

2007-07-07 @ 11:17:39
Postat av: Julia

Ja, de kommer från Johanssons skor. Den butiken finns väl i stort sett över hela landet. ;) Lycka till :)

Postat av: ELLEN

Marc Jacobs skorna, åhh. vill ha vill ha

2007-07-08 @ 21:26:06
URL: http://elleni.blogg.se
Postat av: Julia

ELLEN: Jo, dom känns som ett stycke konst.. på något sätt.

2007-07-09 @ 21:35:49
URL: http://chiwoww.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback