Another song!!

image516


Jag behöver antagligen knappt berätta exakt hur underbar konserten var, men jag känner att jag måse skriva av mig. Jag vill dit igen, jag vill snurra tillbaka klockan och uppleva allt på nytt. Så häftig show med kanske världens coolaste och snyggaste kille. Inledde med futuresex lovesound och avslutade med en helt magisk  another song (over again) (Stjärnor över hela läktarna i form av tändare och mobiler, och en skönsjungande Justin i blått ljus på scenens mitt) efter att ha skakat om hela Scandinavium med Sexy Back. Justin really did bring sexy back. 

Nästa gång Justin turnerar ska jag dit!
Det gulligaste var då han gjorde ett (rätt lyckat) försök till svenska; Jag oönskär jag konde mer Svenska - män min Svenska ar skit! ;)

Then he made a toast to Gothenburg, and if we were toasting with alcohol or if we did smoke he wouldn't tell anybody.. how cute isn't that? And why did we toast? Beacause.. Justin: Cuz i just like to drink.. ;D
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback