Librarian light

image513

När jag var yngre tyckte jag att det skulle vara spännande att vara bibliotikarie. Jag vet inte varför. Det kanske har något att göra med att man verkar så smart om man jobbar på bibliotek. Haha. ;) I vilket fall; nu är sommaren åter här och nattygsbordet bara skriker efter lättsamma chica böcker ska bosätta sig i hög på detta.

Läppstiftsdjungel Candace Bushnell
Bergdorfsblondiner Plum Sykes
Byt liv med mig Adele Parks
En shopaholic i New York Sophie Kinsella
En shopaholics bekännelser Sophie Kinsella
Stjärnfabriken Clare Naylor & Mimi Hare

Kommentarer
Postat av: Jenny - Blue Dreams Bloggen

Shopaholic
böckerna av kinsella är så bra :)

Postat av: Julia

Jenny: Jag investerade i Shopaholic, men nu vill jag ha den på engelska så jag ska se om jag kan byta.. :)

2007-06-24 @ 19:27:01
URL: http://chiwoww.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback