List of June

      
         

♥ Av någon anledning har jag börjat bli förtjust i wedges. Kanske efter att jag sett Rars varianter. Dessa från TopShop är faktiskt idealet! Jag måste ha ett par!

♥ Nu har skopunkten åter igen fått in förra sommarens storsäljare, Kedslookaliken. Det är lika bra att jag införskaffar ett par medan det finns.

Versaces parfym har ännu inte blivit inhandlad, men denna månad så.

♥ En ny väska skulle inte sitta helfel. En större variant likt denna för alla utflykter i sommar. Chict och behändigt. Måste börja spana.

♥ En hårsjal känns väldigt relevant nu. En glamourös pucclilookalike eller en bohemiskt mönstrad?

♥ Högst upp på listan står ett par nya jeans. Men vet inte vilken modell eller märke ännu. Har varit inne på att skaffa ett par sass and bide. Vi får se vilka det blir. Kanske dessa från Acne?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback