Shop in the city

Det har jag ängnat mig åt i förrgår och lite i dag.

           

♥ Söt tyllklänning i ljus turkost köptes i dag på HM. 249:- är inte så mycket. Tänkte ha den på A;s student på torsdag. Men sedan?

All about me tee från zara. Slapp till shorts och jeans. Och kaxig så klart. 129:-.

♥ Jesussandalerna från TopShop köptes (trots jobbig personal), och de känns som ett par keepers. Stenarna är självklart 100-poängaren.
 
♥ Nytt nagellack från depend i orange! Am i mad? Nej, men det måsta testas. Resultat senare.

♥(Två sista bilderna) Köpte en låång blommig klänninge på HM till halva priset. Ska antagligen sys upp så att den blir som bild 5.





Kommentarer
Postat av: S.G

Älskar skorna, verkligen jättefina! Klänningen såg jättesöt ut när du la upp den!

Postat av: Julia

S.G: Åh tack så mycket! Jo men det tror jag med.. tack för rådet. Då blir det nog så. kram.

2007-06-05 @ 09:04:48
URL: http://chiwoww.webblogg.se
Postat av: Michelle

Hur mycket kostade skorna?
Svara på min blogg, tack ; )

2007-06-13 @ 21:03:07
URL: http://somethingaboutme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback