Nageltrend två; Neon!

73263-367


Depend chockrosa

Enligt mig är depend snäppet sämre än Mavala. Men just denna är i alla fall väldigt bra, då det bara behövs ett lager. Absolut chokrosa! Är det ett liknande du vill ha så är det detta! Nummer 34.
25:-, så prisvärt även detta!

Enligt mig är det dock viktigt att se till att matcha detta, effekten kan bli så fel. Se till att matcha noga, så det verkligen är samma färg och så det inte blir "försöker-hitta-liknande-kulör-men-lyckes-inte". Använd i så fall svarta, vita eller gråa kläder till om det känns osäkert. Kom också ihåg att ta bort lacket om du ska ha andra färger på dig dagen efter. Det känns som att ska det va så ska det.

Skulle gissa på att det inte blir riktigt så många som kommer hoppa på neontrenden, den ät ju trots allt väldigt.. självlysande. Men jag kan erkänna att jag själv var osäker först.. men ett nagellack är en nätt investering och gör att man vänjer sig ett snäpp. Go buy and try!






Här ser ni förutom nagellackt, min klocka som jag valde att behålla.

Kommentarer
Postat av: Anna

Som vanligt tycker jag att det är jätte fint! Man måste våga prova lite annorlunda färger ibland. Mer nagellack till folket som jag brukar säga, hihi

2007-03-03 @ 20:46:20
Postat av: Julia

Tack. Mm eller hur. Visst är det fint med vanligt ljusrosa exempelvis, men i bland vill man ju ha lite ombyte :)

Postat av: Anna

Vad tycker du om blått nagellack då? ibland får jag för mig att det är superfint men sen tycker jag det ser mindre bra ut! lite jobbigt att bestämma sig då.

2007-03-04 @ 17:38:56
Postat av: Julia

Anna: En fågel har viskat att blått kommer att komma till hösten. Jag skulle nog kunna ha marinblåa, till en början nästan svarta naglar för att vänja mig. Men det blir enligt vissa klarblått/kleinblått som ska vara det "stora". Och det skulle vara fint tror jag, om man matchar. Aningen futuriskt, och det är faktiskt coolt, enligt mig. Vad tycker du? Jag tycker att du ska testa, kasnke testar jag snart ;) Hoppas du fick svar :) kram.

2007-03-04 @ 21:21:19
URL: http://chiwoww.webblogg.se
Postat av: Anna

Klart det ska testas!

2007-03-06 @ 09:45:40
Postat av: Anonym

låter nice! :)

2007-03-06 @ 19:25:50
URL: http://secretly
Postat av: Julia

Secretly: Det är nice :) kram.

2007-03-07 @ 16:49:16
URL: http://chiwoww.webblogg.se
Postat av: mikkaa

åå älskar det där nagellacket :P såg en som hade ett chockrosa nagellack för nån månad sen,, då tänkte jag: det kommer säkert från depend. sen hittade jag det! :D känns lite vågat, men är ursnyggt!

2008-04-25 @ 18:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback