Ebbas utmaning

Ebba kör på en rolig utmaning. Är det över huvud taget möjligt att bena ut vilka som är ens fem drömväskor, när det finns så många. Jag har i alla fall försökt..




Notera att dessa är utan imbördes ordning (notera även att de flesta typ hängt med ett tag också..gammal(?) är ju ändå äldst..som man brukar säga..)

Balenciaga motorcycle bag - Har man Nicole Richie som stilikon tar det inte så lång tid innan denna blir ens lilla älskling.

Bottega Veneta Intrecciato - Jag vet inte vad det är som gör att jag alltid kommer att tänka på Bottega Venetas ljusbegia modell, då jag vanligtvis letar väskor i svart oh brunt. Och flätmönstret sen! Och spännet! Jag tror det är för att den är både rymlig och lyxig at the same time!

Chloé Heloise - Min senaste obession. Som ni kanske märkt har jag en crush för väskor med axelband, antagligen för att det såklart är snyggt, men också för att jag är väldigt praktisk av mig. Jag skulle heller aldrig köpa en väska för flera tusen i en konstig färg. Nej. Genomtänkt och hållbart ska det vara.

Miu Miu Coffer - Kaaanske.. och jag säger kanske är det denna väska jag skulle valt om jag var tvungen att välja en nu och bara fick ta en. Kanske. Antagligen för att den är väldigt lätt att variera med bandet och att den är "fin" när man vill och bara jätte "släng-över-axeln-smart" när man vill.. fattar ni?

Mulberry Euston - så snygg och fin och härlig i färgen och ja.. ni vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback