Exhausted.

Mike Lundgren » BON » 2
Exhausted?


Men hej, just det.. jag hade ju en blogg att uppdatera med.. Har slöat hela eftermiddagen och däribland suttit vid datorn, men att blogga har inte fallit mig in. Efter en arbetssam (men kreativ och händelserik) dag i skolan tycks orken och kreativiteten pumpats ur mig. Sofis mode blev kvällens höjdpunkt och jag är så trött att jag snart stupar i säng. Förhoppningsvis blir det mer kreativt på denna fronten i morgon, då jag även ska köra ett pass på friskis (jag tvivlar dock på att morgondagens skola blir lugnare än dagens). Anyways.. nu ska jag göra mig klar för sängen. God natt!

Ps: Romeo och Julia var.. till och från sömnpiller, till och från a shiver down my spine och till och från huvudvärk.. "Åh Romeo, min Romeo!!... " ja.. men helt Ok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback