För en förhöjd julkänsla

I år vill jag verkligen ha jul till max! Jag vill ha jul i en månad! Hela December ska vara allt från pepparkakor till skridskoåkning (förhoppningsvis when it comes to the latter). Snön är ju inte alltid någon garanti i detta avlånga land längre - så jag ska låta julen bli vad jag gör den till; riktigt riktigt bra!

♥ Jag har bestämt mig för att ha en typ tredje adventsfika med några vänner. (Som mitt tekalas fast med med lussebullar, julmust (gillar någon glögg?), pepparkakor och julmusik. Dresscode? Stickat, varmt och juligt såklart! ;) Ska köpa papper till korten i dag.

♥ Jul på Liseberg.. ett måste! Kommer anatgligen besöka det stället tre gånger i år.

♥ Skridskoåkning på Ruddalen och middag hos mormor därpå.

♥ Julklappsshopping den 13:e december! (Lucia!) Det stora datumet är spikat!!

♥ Layouten på bloggen kommer ändras runt den första advent (och ni kan ju gissa temat ;)

Plus allt pynt som tomtar, stjärnor, tända ljus och julmusik.

Vad har ni för jultips?

Ps. Glömde ju nästan.. bingolottos uppesittarkväll den 23:e är ett måste!

Vad hade detta med fashion att göra? ;D

Kommentarer
Postat av: Sabor

Trevlig fredag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback