Fyra favoriter från HM

image744

     

Jag tycker det är kul med koll på vad som finns i butiker, och inte bara på nätet. Så jag tänkte kolla utbudet lite då och då på hos olika stores. Om man hade obegränsad ekonomi, och fick välja fyra plagg från en butik - vilka skulle man välja då? Kraven jag satte på mig denna (första) gång var att jag skulle ha plagg från olika avdelningar. Hm är först ut...

Trend: Grön plisserad klänning 498:-. Riktigt härlig och perfekt längd. Fungerar till finare tillställningar men även med strumpisar och kofta till vardags.

Divided: Tunn mönstrad tunika 198:-. Vardagsenkel och retrosnygg med sitt mönster. Med flickiga tillbehör (tänk bara en basker!) skulle den visa sin bästa sida.

Divided black: Vit enkel blus med rosett 198:-. En vit blus är oerhört tacksamt, och denna med en stor rosett i halsen är lite speciellare än en vanlig. Denna är också lite A-linjeformad. Matcha i kontrast till ett par tvättade jeans eller kör på sekreterarlook med pennkjol eller kostymbyxor och Marc Jacobs lookies (eller äkta för dem som har råd ;)

Herr: Randig tröja från herravdelningen 249:-. Föll verkligen för denna herrtröja som blir lite oversize och som är härlig höstig. Till tights eller jeans och boots. Love it!




Kommentarer
Postat av: Kajsa

Den gröna klänningen! Owaow! Rådiggar den ärtgröna färgen och plisseringar är verkligen vackert. Superfin.

Postat av: Julia

Kan inte annat än att hålla med. Men den var förvånadsvärt tung. :P

2007-11-10 @ 16:41:44
URL: http://chiwoww.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback