My name is Blonde - Perfectly Blonde

image767

Såhär års brukar mitt hår övergå från lätta ljusa toner till något om jag mot min vilja ändå måste kalla för råttfärgat (jag använder egentligen hellre benämningen grått. Grått!) Sommaren gör ju sitt jobb, men nu på
vinterhalvåret måste man ta saken i egna händer. Har jag nämnt att jag är sämst på att blondera eller bleka håret. Risken är att det slutar som för Tara Reid ovan (har hon inte råd att färga håret snyggt, eller vad?) och att håret antar en ton av gult. Eller så har man tur och lyckas få till en blond ton med gyllene inslag (not too much nor too faint) som Sienna.

Jag har kommit över världens bästa budgetgrej - blonderingssparay från Schwartzkopf. Blonderar stegvis håret genom sprayning efter dushen. Jag har tagit tre gånger och min utväxt är gone!

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Jag använde den ofta förut, fungerar bra, men se upp, den sliter jättehårt på håret! Ha en riktigt bra kväll!

Postat av: Julia

Okej. Tack för tipset, ska se upp. Som tur är är det bara tänkt att få bort utväxten. kram.

2007-11-26 @ 20:23:16
URL: http://chiwoww.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback