Om man ändå fick allt man ville ha

image775

Vissa saker faller man för, men kommer på sig själv med att glömma dem efter någon månad. Vissa saker är det annorlunda med, dom stannar i huvudet en lång lång tid.

Så är det med Lockmans klockor. Antagligen är det färgen, krokomönstret, de Alice i underlandet sneda siffrorna och.. ja okej det är ALLT! Jag har velat ha en hur länge som helst. Det skulle också vara omöjligt att välja en färg.. men kanske den gröna trots allt.

Och så har vi Bottega Venetas vårdröm spring 2007. Den ser ut som en
ballerinadräkt i det tighta tyget, men kjolen är längre och därför kan den användas normalt. Puffärmarna kombineras med mycket sömmar och ett brett badrocks-liknande skärp i midjan. Mest är det urringningen som lockar, så perfekt sydd. Den ser så bekväm ut hela dressen. Men en sådan kommer jag väl aldrig att hitta (kan man sy upp en?!) .. jag ska i alla fall spara bilden tills jag blir gammal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback