Söndag!

Söndagar kan i bland bli sådär nyttiga och flitiga; promenader, läxläsning, bada skumbad eller liknande. I dag har jag hittills städat rummet (flitigt) och jag ska snart sätta mig med läxor (jobbigt men flitigt). Senare ska familjen på bio - det blir en bra belöning och ett kul sätt att fira pappa (ni har väl inte glömt fars dag?). Min pappa fick ett par tofflor av mig i morse :D

Så får jag inte glömma att jag måste börja planera julklappar och sådant. Visst är det kul! Jag känner att jag vill ha det välplanerat så jag slipper irra omkring i julhysterin för mycket. Det känns som det blir värre och värre för varje år, och som att folk redan är ute på jakt.

Vad tycker ni om detta med julklappar?

Kommentarer
Postat av: Mickan

Duktigt! :)
Vad blir det för bio? Jag ska strax ringa och gratta min pappa. :)
Jag har inte börjat med julklappar än, det brukar bli att jag köper de första i början av december och de sista typ dagen innan julafton. Hehe. :D Men jag tycker det är väldigt roligt att hitta på vad man ska köpa och slå in.

Postat av: Julia

Det blev the heartbreak kid.. den var okej. haha det brukar bli så.. men visst är det kul att planera! :D

2007-11-11 @ 21:26:50
URL: http://chiwoww.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback