Klockad kjol - Check!



I går efter jobbet svängde jag förbi stan för köp av busskort och stötte på denna rea-vara. Nedsatt till endast 50:- hänge den där och sjöng "Jag är den klockade kjolen du letat efter".. typ. Den är vippig och klockig och blir galet snygg med ett skärp i midjan. Perfect!



♥ Höstig halsduk!
♥ Poncho
♥ Over knee strumpor
♥ Röda strumpbyxor (orangea)
♥ Stickad polokofta (En klänning har ersatt denna punkt och dämpat polokoftebegäret)
♥ Färgglada tee:s (grön, blå, röd, fushia)
♥ Svart klockad kjol

En härlig poncho vill jag dock ha väldigt mycket. I natt drömde jag att jag hittade en perfekt svart på Indiska. Sanndröm?

Kommentarer
Postat av: Sofia*

oh, vart hittade du den?

Postat av: Julia

Sofia*: Det är hm :) kram.

2007-10-19 @ 16:16:49
URL: http://chiwoww.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback