Tidsfördriv

image714
Visit my airy manhattan flat

Bästa dryck? Mjölk. Faktiskt.
Värsta maträtten? Blodpudding - all times!
Bästa godiset? Det mesta i en bra blandning.
Favoritglass? Är inte så förtjust i glass faktiskt, men melonglass i så fall.
Jobbar eller pluggar du? Pluggar media sista året på gymnasiet och jobbar i butik varannan lördag.
Vad vill du bli? Journalist, formgivare eller dylikt. Gärna i samband med mode, design eller inredning.
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Yes. Men ett annat jobb kommer sökas då jag slutar skolan.
Lägenhet eller hus? Bor i hus. Men vill själv ha lägenhet (kan inget om trädgård och skulle inte orka måla om huset)
Drömboende? Oj, flashig manhattan-lookalike-våning med högt till tak, eller gammal härlig våning i Haga med knarriga trägolv och mycket färg.
Landet eller mitt i stan? Bor just nu mitt emellen landet och stan. Det är soft.
Vill du just nu göra en piercing? Nej, jag har hål i öronen och det räcker och blir över (tre hål)
Vad var det senaste du åt? Fyra (!) supergoda mackor med oboy.
Tycker du om att krama folk? Det är nog det jag gör mest varje dag.
Äger du en digitalkamera? Nej, inte själv. Har mobilen med 2mp och familjens gemensamma.
Vad är du allergisk mot? Jag har celiaki som är en tarmsjukdom, glutenintolerant med andra ord. Så man kan säga att jag är allergisk mot gluten, även om intolerant är ett bättre ord.
Vilken film kan du alla replikerna till? Harry Potter (speciellt trean) & sagan om ringen.
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Inte överdrivet stort, men åk fem minuter till och du hittar ett mycket stort (det gör jag alltid)
 Kan du vissla? Ja.

Snodd av
Bohemica.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback