Det är sommar.

Camilla Åkrans » Numeró » 2
Blekningsmetoden...

Det. Är. Sommar. Det. Är. Sommar. Jag vill intala mig själv att det är supervarmt och supersommar, men idag är det inte riktigt så behagligt. Solen lyser och himelen är blå, temperaturen ligger på godkänd nivå, men det BLÅSER! Försökte ligga ute och sola, men jag tycker det blir för kallt. Och SMHI som lovade bara 6 sekundmeter. What's up with that!? Har dock pressat citron i håret så jag tar på mig kläder nu och låter håret blekas ute i stället. Så på med långbyxor. Har massa plugg att ta tag i. Nu blir det lunch. I'm starving. Tacobiff med klyftpotatis och tzaziki. Att vara ledig är lovely!

(Underbar bild av Camilla Åkrans
lundlund)

Kommentarer
Postat av: Tove

Oh, gud vad skönt att vara ledig! Du, funkar det med citron i håret? Har hört båda delarna nämligen, haha!

Postat av: Frida & Fabulous

Gud så god din lunch lät! :)

2008-04-29 @ 22:12:13
URL: http://fridafabulous.se
Postat av: Julia

Tove: Ja, det funkar faktiskt. Jag tror det bleker även om man inte är i solen men det ger bättre reslutat i solen. Men man får ge det ett par tre gånger innan det riktigt märks. Lycka till.

Frida and fabulous: Åh, den var god :D

2008-04-30 @ 07:26:49
URL: http://chiwoww.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback