Jojo och Malou, och lacket jag längtat efter!

image933

I senaste numret av Elle medföljde (eller som i mitt fall fick man beställa) en tee från nykomlingarna Jojo och Malou för ett smspris på ca 30:-. Jag tänkte beställa en grå, men det blev inte av. I dag kom pappa hem med en svart till mig. Den är superfin! Faktiskt! Ofta är ju tidningspremier halvsjaskiga och överstrukna med en stooor logga mitt på. Men inte denna. Härlig längd. Funkar som slapp tee med jeans eller tights eller säkerligen med klackar till på en fest. Tack för den!

Och så har jag äntligen köpt ett nytt, vitt nagellack. Det var på tiden. Och jag hade nästan glömt hur fint det är! Jag ska köra på det hela veckan! :D Och visst matchar det fint till plaggen ovan! (Obs för att jag inte hunnit ta bort det som kommit utanför ännu!)

Kommentarer
Postat av: Anna

Galet fint är precis vad det är!

2008-05-04 @ 13:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback