Min helg. Din helg?

Söndag. Helgen har varit lugn. Kommande vecka blir lugn, i alla fall slipper jag så mycket skola. Däremot står mycket hemmaplugg på schemat. Tyvärr. Men det ska bli sol i morgon oh jag ska ligga på altanen och grillas och plugga. Dagen spenderades i staden. Jag har hittat en ny favvobutik med bara massa snygga heels, de flesta under 500-lappen (ja, dom är snygga också!). Desvärre använder inte jag mycket höga klackar, men till studenten, då SKA jag ha ett par. Chockrosa?

En ny klänning har införskaffats. Kommer bli jättefin till mer svart och pärlor. Nu ska jag städa rummet (läs suck). Sedan ska naglarna få sig en omgång. Nej, better get starting.

Hur såg din helg ut, tell me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback