Prickig katt och prickig korv

image922
Sommarglad fashionshow i kvällssolen

Gårdagens butiksinvigning av Prickig katt var en av de mest lyckade och spektakulära jag vart på. Godis, chokladkakor, rosévin och hallonsoda vart man än tittade. Rutigt, randigt, prickigt och blommigt över allt. Såpbubblor som steg mot den ljusa aprilhimelen.

Butiken har nu fått en mycket större lokal, vilket bidragit till större utbud. Klädmärken som 10-feet och container trängs på hyllorna och assecoarer från Mi-lajki och Friis and Company finns för försäljning. Det är också den perfekta presentbutiken (otroligt fina Lisbeth Dahl paraplyer till exempel). Det är som jag och en av P-K-tjejerna konstaterade, man vill bo där.

   
Rena rama barnkalaset (även prickigkorvmackor bjöds det på)

       
   
Kolla in tavlan, fler butiker behöver sådana! helt klockrent. I övrigt en underbart söt butik. Nu ser man inte så väl, men på andra bilden spanar jag in en puderrosa tee från Container. Tur för min plånbok att jag inte köpte den.

Prickig Katt finner du på adressen magasinsgatan 17, väl värt en titt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback