Somewhere is a good place to start

 
image903

Det blev ju ett riktigt fint väder i dag, och bakom mig på bilderna ser ni dagens sol gå ner. Aufwidersehen, hoppas vi ses i morgon igen! Jag orkar inte med mer regn och tunga skyar.

Den svarta koftan kommer från HM, likaså min lilla puderrosa spetsväst och vita t-shirt. Cremevita converse pryder fötterna och på benen bar jag Crockerjeans, gamla som gatan. Dessa sistnämnda är helt raka i modellen, men känns ändå som världens bootcutbrallor. Man är väl ovan, men man måste ju börja någonstans.
 
Nu ska jag fortsätta skirva på mitt nationella tal i svenska B. Det handlar om Harry Potter och om hur saga kan vara närmare verkligheten än vad man tror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback