Stickade tröjor och höst

Satt och kollade igenom lite random bilder och outfit-bilder från i höstas, innan december kom och innan allt regn kom. När löven precis började ändra färg och jag gick hem från skolan i mina orangea strumpbyxor, och när jag drack the när jag kom hem - drog upp mina stickade knästrumpor lite högre upp och satte på mig en extra kofta. Kunde det inte vara riktig höst lite längre. Jag antar att man aldrig är riktigt nöjd..

I vilket fall stötte jag på denhär tröjan när jag plöjde bland bidlerna. Och så slog det mig att det var ett tag sedan jag hittade denna - så har jag tur kan jag hitta en på rea nu. Ska kika på onsdag tror jag.


image865


Förresten i morgon ska jag visa en annan ny tröja, men det är då det.. nu ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback