Vilken härlig dag!

     
Om ni undrar så kan det i bland bli ett veck ovanför min överläpp när jag ler. Precis som på Julia Roberts. I bland tror jag att vi är släkt eller något.. ;)

Åh, i dag har varit en bra och rolig dag. Har skrattat otroligt mycket. Och det är viktigt. Vad som gjorde denna dagen bra:

♥ Jag tog med mig rosa muffins till skolan och bjöd på. Uppskattat, gott och fint!
♥ Jag var fin i min väst och "ullkjol" från HM med svarta strumpbyxor.
♥ Jag kände mig ännu finare i min rosett i håret, som på bilden blivit lite rufsig. Men den höll hela dagen!
♥ J och jag bestämde oss i bamba (matsalen) att sätta oss brevid en person som såg väldigt ensam ut. Vi kände honom inte. Det kändes bra!
♥ Tre redovisningar/ inlämningar färdiga! Phew..
♥ Bra respons och betyg på arbeten inom mediaproduktion. Kul!
♥ Mycket skratt, sång, lite godis, en jordgubbsyoghurt en av klasskompisarna världens knasigaste och flamsigaste framförda redovisning.
♥ Min tröja från HM är påväg hem i denna stund! :D
♥ Underbara vänner och många kramar!

Behövs mycket mer?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback