I've bought myself a liliac little dress



Vit kofta Graham and Spencer Flats Marc Jacobs Flipflops Pucci Solhatt Melissa Odabash Väska Pucci Bruna Heels Burberry Prorsum Clutch Jimmy Choo Klocka Marc By Marc Jacobs Kavaj Paul And Joe Väska Bottega Veneta Svarta Heels Chloé

Har själv införskaffat en lila (väldigt lik tonen i Phillip Lim klänningen ovan) klänning från Zara. Tänk vad mycket en plain klänning kan matchas till. Vet inte vilken av kategorierna ovan jag gillar mest (casual, beach, party eller work) men jag vet i alla fall att detta kollage föddes ur frustration. Hade väntat in Gossip Girl hela dagen, och så kommer det inte på grund av fotbollen. Så kan det vara. Så jag bestämde mig för att min bloggtorka skulle vara över (Ja, det har ju ekat lite här). Förlåt.

Kommentarer
Postat av: mmartinis

älskar skorna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback