Dagens klädval

  


I dag blir det lite gult i form av:
→ Gina Tricot Jeansen
→ Vitt axelbandslöst linneHM (nytt!)
→ Grå kofta gina tricot
→ Gult diadem HM
→ Tygskorna med gula sidenband i

Vanligtvis är jag inte så kär i starka gula färger (som diademet) men när det är såhär lite så gör det ingenting för min del. Jag avgudar dock ljusgula färger som blir jättefina mot hyn sedan när man fått lite färg.

I dag börjar jag skolan klockan elva, meaning that i am leaving at 10.30. En timma kvar alltså. Adiós!

Kommentarer
Postat av: Jessica

sött och matchande med gult i skorna och håret!

Postat av: Julia

Tack så mycket! Det är så härligt när man kan matcha med solen :)

2006-05-08 @ 14:57:58
URL: http://chiwoww.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback